Overslaan en naar de inhoud gaan

Quote Media met vrouwenglossy Red

Quote Media/Hachette VDB komt half oktober met het eerste nummer van vrouwenglossy Red. De titel richt zich op de moderne volwassen vrouw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Quote Media wordt die moderne volwassen vrouw door de bladenwereld maar mondjesmaat bediend. In het bijzonder de hoger opgeleide, welstandige (AB1) vrouw van 35 tot 50 jaar, die belangstelling heeft voor zowel de wereld om haar heen als het innerlijk én het uiterlijk.
Het tijdschrift is gericht op de vrouw die Elle en Marie Claire is ontgroeid, maar zich niet aangesproken voelt door bladen als Elegance en Nouveau. Volgens Quote Media ‘weten ook relatieve nieuwkomers Jackie en AM niet de juiste snaar te raken’, terwijl in Linda en Living ‘de mode, beauty en de lezenswaardigheid weer onderbelicht blijven’.

related partner content for mobile comes here

Red is in 1998 succesvol geïntroduceerd op de Engelse tijdschriftenmarkt en heeft inmiddels een sterke positie in het Engelse glossy segment opgebouwd.

Een tweede nummer van Red moet half december uitkomen. In 2005 wordt de verschijningsfrequentie verhoogd naar 10 keer per jaar. Wie de hoofdredactie gaat voeren, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in