Quote Media met vrouwenglossy Red


Volgens Quote Media wordt die moderne volwassen vrouw door de bladenwereld maar mondjesmaat bediend. In het bijzonder de hoger opgeleide, welstandige (AB1) vrouw van 35 tot 50 jaar, die belangstelling heeft voor zowel de wereld om haar heen als het innerlijk én het uiterlijk.
Het tijdschrift is gericht op de vrouw die Elle en Marie Claire is ontgroeid, maar zich niet aangesproken voelt door bladen als Elegance en Nouveau. Volgens Quote Media ‘weten ook relatieve nieuwkomers Jackie en AM niet de juiste snaar te raken’, terwijl in Linda en Living ‘de mode, beauty en de lezenswaardigheid weer onderbelicht blijven’.
Red is in 1998 succesvol geïntroduceerd op de Engelse tijdschriftenmarkt en heeft inmiddels een sterke positie in het Engelse glossy segment opgebouwd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen tweede nummer van Red moet half december uitkomen. In 2005 wordt de verschijningsfrequentie verhoogd naar 10 keer per jaar. Wie de hoofdredactie gaat voeren, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid