Overslaan en naar de inhoud gaan

blowUP media introduceert nieuw netwerk The Collective

Het gaat om grootformaat digitale schermen op kernlocaties in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week, aldus blowUP media. De schermen staan op kernlocaties in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven.

Met The Collective wil blowUP media steden en merken uitdagen om de technische mogelijkheden van dit digitale netwerk te ontdekken en de volgende stap te maken op het gebied van connectiviteit. 

Ernst Vos van blowUP media: 'De inspiratie achter The Collective is om daadwerkelijk samen te werken met steden, in plaats van puur van advertentieruimte te exploiteren. Bij dit niveau van impact komt veel verantwoordelijkheid kijken en ik ben me ervan bewust dat onze hoogwaardige schermen meer mogelijkheden bieden dan advertenties alleen. Ons overkoepelende doel is om de grenzen te verleggen binnen de wereld van Out-of-Home advertising. Daarom gaan we partnerships aan met VICE, kunstacademies en non-profit organisaties, zoals Justdiggit.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in