Overslaan en naar de inhoud gaan

Khanna\Reidinga krijgt twee nieuwe partners en wordt KRFL

Het creatieve Amsterdamse bureau kondigt een fusie aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voortaan heet het bureau Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon, afgekort: KRFL. De twee oorspronkelijke oprichters – de Britse strateeg Rikki Khanna en de Nederlandse executive creative director Hesling Reidinga - worden voortaan vergezeld door twee nieuwe partners: Maarten Versteege en Michel de Goede

related partner content for mobile comes here

Designer Versteege was verantwoordelijk voor brand identities als recentelijk voor Volkswagens MOIA. De Goede was betrokken bij de formatie van productiehuis Czar, CCCP en Pool Worldwide. Hun meest recente activiteit betrof de oprichting van het start-up bureau The Commitments. 

The Commitments fuseert dus nu met Khanna\Reidinga en wordt KRFL. KRFL’s twee nieuwe letters staan voor Faralley en LeBon, losse vertalingen van Versteege - ‘Far Alley’, en de Goede - ‘Le Bon’.
Het bureau is verhuisd naar een pand op de Herengracht, 

'Eigenzinnige vertaling'


Hesling Reidinga noemt het een ‘eigenzinnige vertaling’ van de namen van de nieuwe partners. ‘Dat reflecteert ons gevoel voor humor en de internationale en multiculturele samenstelling van ons bureau. Deze samenstelling is een reflectie van de wereld waarin we leven en houdt onze inzichten fris en ons werk scherp.’

Hesling Reidinga noemt het een ‘eigenzinnige vertaling’ van de namen van de nieuwe partners. ‘Dat reflecteert ons gevoel voor humor en de internationale en multiculturele samenstelling van ons bureau. Deze samenstelling is een reflectie van de wereld waarin we leven en houdt onze inzichten fris en ons werk scherp.’

Top van de organisatie


De fusie en nieuwe identiteit moet het bureau in de volgende fase brengen. Onlangs werd een aantal nieuwe internationale en Nederlandse klanten toegevoegd: TomTom, Volkswagen Group’s MOIA, Friesland Campina, DrukWerkDeal, G3 en Yays. 

Rikki Khanna: ‘Onze nieuwe partners Maarten en Michel versnellen de ontwikkeling van ons bureau en breiden ons aanbod aan klanten uit. Meer en meer klanten benaderen ons vanuit de top van de organisatie voor een bepaalde ‘brand guidance’. Antwoorden op bepaalde vraagstukken zijn meestal binnen de organisatie te vinden. Als we een goed een idee krijgen van het fundament van het merk wordt de sprong naar brand design en campagne voeren veel logischer en natuurlijker.’
 

Rikki Khanna: ‘Onze nieuwe partners Maarten en Michel versnellen de ontwikkeling van ons bureau en breiden ons aanbod aan klanten uit. Meer en meer klanten benaderen ons vanuit de top van de organisatie voor een bepaalde ‘brand guidance’. Antwoorden op bepaalde vraagstukken zijn meestal binnen de organisatie te vinden. Als we een goed een idee krijgen van het fundament van het merk wordt de sprong naar brand design en campagne voeren veel logischer en natuurlijker.’


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in