Overslaan en naar de inhoud gaan

538 houdt traditie in stand en komt met zomercampagne

Het gaat om een crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De marktleider zet radio, online, tv en verschillende outdoor- en social uitingen in. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar. 

De campagne loopt de hele zomer door. De brandfilm is ontwikkeld samen met BSUR.

related partner content for mobile comes here

Wow-momenten


Algemeen directeur Menno Koningsberger: 'De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainmentmerk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim ‘Radio = 538’. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar.'

Menno Koningsberger: 'De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainmentmerk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim ‘Radio = 538’. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar.'

: 'De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainmentmerk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim ‘Radio = 538’. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar.'

Radio 538 komt deze zomer onder meer live vanaf Tomorrowland en Mysteryland en  Frank Dane’s Frank en Vrijdag Show gaat vanaf eind juli op Tuintour om radio te maken vanuit de tuinen van bekende Nederlanders. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De afgelopen jaren viel 538 op met outdoorcampagnes met een knipoog, waarmee het radiomerk veel aandacht genereerde. De outdoorcampagne die onderdeel is van Zomer = 538, Radio = 538 gaat in de loop van de maand van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in