Overslaan en naar de inhoud gaan

Israëlische foodtruckcampagne voor prostitutieverbod

Broodjes verkopen als bewustwordingscampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Task Force on Human Trafficking and Prostitution (TFHT) en M&C Saatchi Tel Aviv lanceren een bewustwordingscampagne om wetgeving te steunen die prostitutie verbiedt.

related partner content for mobile comes here

Slechte gezondheid


Het sterftecijfer onder vrouwelijke prostituees in Israël is veertig keer zo hoog als de rest van de bevolking. Daarnaast wordt slechts een klein gedeelte van de vrouwelijke prostituees ouder dan vijftig.

Het sterftecijfer onder vrouwelijke prostituees in Israël is veertig keer zo hoog als de rest van de bevolking. Daarnaast wordt slechts een klein gedeelte van de vrouwelijke prostituees ouder dan vijftig.

Verpakking met verhalen


De campagne bevat een foodtruck, geparkeerd tegenover het Israëlisch parlement, en heeft de volgende boodschap: Vrouwen zijn niet een product voor consumptie. De truck verkoopt broodjes met namen als ‘Breast Amal’ en ‘Ribs of Yael’ en deze hebben een verpakking waar waargebeurde verhalen van prostituees worden weergegeven.

De campagne bevat een foodtruck, geparkeerd tegenover het Israëlisch parlement, en heeft de volgende boodschap: Vrouwen zijn niet een product voor consumptie. De truck verkoopt broodjes met namen als ‘Breast Amal’ en ‘Ribs of Yael’ en deze hebben een verpakking waar waargebeurde verhalen van prostituees worden weergegeven.

Minister Aylet Shaked en de Israëlische overheid worden met deze campagne opgeroepen om een wet goed te keuren die prostitutie verbiedt.

Tzur Golan, executive creative director en partner bij M&C Saatchi Tel Aviv zegt: ‘We kunnen niet meer toekijken en dit laten gebeuren. De beste manier om deze industrie te stoppen is om de vraag te stoppen. Als er geen vraag meer is, zal er ook geen aanbod zijn. We willen betekenisvol werk afleveren en we blijven TFHT steunen in hun standpunt tegenover de prostitutie-industrie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in