Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain stemt reclame bij de bagageband af op vluchtdata

Ben jij interessant voor de adverteerder? Dan krijg je een specifieke reclame op het moment dat je je bagage oppikt
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Internationale toeristen krijgen bij aankomst op het vliegveld een specifieke reclameboodschap bij de bagageband. Bureau Mediaxplain* kan op die manier nog gerichter reclame maken.

related partner content for mobile comes here

Relevante reizigers krijgen speciale boodschap


Mediaxplain* combineert programmatic digitale out-of-homereclame met live vliegdata. Dat is nog niet eerder gedaan in Nederland. Het is onderdeel van een mediastrategie voor een klant die meer internationale toeristen wil trekken (de klant wil anoniem blijven).

Mediaxplain* combineert programmatic digitale out-of-homereclame met live vliegdata. Dat is nog niet eerder gedaan in Nederland. Het is onderdeel van een mediastrategie voor een klant die meer internationale toeristen wil trekken (de klant wil anoniem blijven).

Zodra een vliegtuig van een van de meest interessante landen (high potentials, in dit geval landen als het Verenigd Koninkrijk, Israël en Amerika) aankomt, ontvangt het systeem een signaal. Deze trigger geeft door dat relevante reizigers hun bagage bij een specifieke bagageband komen ophalen. Op dat moment laten Mediaxplain* en MyAdBooker de advertentie van de opdrachtgever zien op een digitaal scherm (‘kom nu naar …’).

Op die manier willen de partijen de juiste doelgroep op bereiken, op het juiste moment. De techniek werkt deze zomer op Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in