Overslaan en naar de inhoud gaan

Fritz-kola provoceert G20 met billboards in Hamburg van slapende wereldleiders

Slapende wereldleiders sieren Hamburg tijdens top.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De G20-top vindt op dit moment plaats in Hamburg. Daar probeert het Duitse colamerk fritz-kola, afkomstig uit Hamburg, gebruik van te maken om zo een boodschap te delen met de hele wereld.

related partner content for mobile comes here

Met de hashtag #menschwachauf en grote billboards in Hamburg wil het colamerk iedereen wakker schudden met beeltenissen van slapende wereldleiders Trump, Poetin en Erdogan. Doel is om ervoor te zorgen dat mensen via Twitter en Instagram hun mening durven te geven over de top.

Daarnaast is de stunt bedoeld om daklozen te steunen die vanwege de strenge veiligheidsmaatregelen de dupe worden van de G20-top.

‘One hundred submissions equals a donation of €1000 from us to the evangelical homeless charity, 500 submissions equals a donation of €2000 and if we reach 1000 submissions, the donation will be astounding €5000’, laat fritz-kola online weten.

De campagne is ontwikkeld door het bureau Blood Actvertising.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in