Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze emotionele film van Interpolis zullen automobilisten niet snel vergeten

Verzekeraar zoekt confrontatie met ‘mobilisten’
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een onschuldig appje of mailtje lijkt misschien ongevaarlijk, maar kan leiden tot dramatische gevolgen. De meeste verkeersongelukken worden dan ook veroorzaakt door afleiding in het verkeer.

related partner content for mobile comes here

 

Interpolis heeft een film uitgebracht die autobestuurders niet snel zullen vergeten. De film begint lichtvoetig, zoals dat in werkelijkheid vaak ook gebeurt, aldus Ruben Cusell, head of concepts van WeFilm, dat tekende voor de productie. Maaar dat slaat volledig om.

 

De film is onderdeel van het manifest dat Interpolis gisteren met partners afsloot om te zorgen voor 25% minder verkeersslachtoffers in Tilburg in 2020.

De video is online en in bioscopen te zien. Daarnaast wordt de boodschap voor veiliger verkeer ondersteund met onder andere een radiocommercial.

 

Initiatiefnemer van het manifest is Interpolis. Jurgen Surstedt, senior manager Merkmanagement: ‘Omdat wij inzien dat we met een verzekering een ongeval niet kunnen voorkomen. Wél met bewustwording, want uiteindelijk is het gedrag van mensen de sleutel tot succes.' 

 

Credits
Concept: WeFilm
Creatie: Martijn de Jong, Ruben Cusell, Roel Welling
Regie: Joerie Holsheimer
Producer: Annemieke Boschma
Interpolis: Jurgen Surstedt, René Voets , Barbara Quist, Yvette Melis, Esther Leloux (&Leloux)

Regie: Joerie Holsheimer


Producer: Annemieke Boschma
Interpolis: Jurgen Surstedt, René Voets , Barbara Quist, Yvette Melis, Esther Leloux (&Leloux)


Interpolis: Jurgen Surstedt, René Voets , Barbara Quist, Yvette Melis, Esther Leloux (&Leloux)

Interpolis: Jurgen Surstedt, René Voets , Barbara Quist, Yvette Melis, Esther Leloux (&Leloux)

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in