Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer en TamTam werken samen voor zakenbank Kempen

Zij presenteren een nieuwe positionering, huisstijl en website
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Financiële instelling Kempen (onderdeel van het beursgenoteerde Van Lanschot Kempen) heeft een nieuwe huisstijl en positionering. Je ziet dat aan de gevelbestickering op het pand aan de Zuidas en de nieuwe website.

related partner content for mobile comes here

De positionering is gebouwd op vier kernwaarden die op basis van een groot aantal interviews met medewerkers zijn gedefinieerd. Samen tellen ze op tot de positionering ‘Turning dedication into value’.

In de merkfilm zie je wat ze daarmee bedoelen

Naast een uitgebreid merkpositioneringstraject ontwikkelde KesselsKramer een serie beelden met kunstenaars Van Santen & Bolleurs die de kernwaarden en de aandachtsgebieden laten zien. De beelden en de huisstijl zijn de basis voor de nieuwe website, ontworpen en gebouwd door TamTam (part of Dept).

In de nieuwe huisstijl staat de verlengde ‘K’-symbool voor toewijding en vooruitgang. Het bedrijf heeft nu ook een meer dan manshoge K. Dit symbool staat in de welkomsthal van het bedrijf en op evenementen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in