Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam wint Gouden Leeuw met 'School for Justice'

Brons in 'Cyber' voor 180 Amsterdam en TBWA\Neboko
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met 'School for Justice', een campagne voor Free a Girl Movement, heeft J. Walter Thomson Amsterdam bij Cannes Lions de eerste Gouden Leeuw voor Nederland gewonnen. De prijs werd behaald in de categorie Direct.

related partner content for mobile comes here

 

 

In de categorie Cyber waren er twee Bronzen Leeuwen, een voor 'The Shared Story of Harry and Ahmed' (Unicef) van 180 Amsterdam, en de ander voor 'Tramroulette' (Holland Casino) van TBWA\Neboko. De laatstgenoemde campagne is nu al vier keer bekroond, in alle gevallen met brons.

Holland spreekt nog een paar woordjes mee, want MediaMonks speelde een belangrijke rol in de totstandkoming van twee prijswinnende campagnes. 'The Enter Sandbox VR Experience' (Audi, bureau POL, Oslo) won een Gouden Leeuw en tweemaal zilver in de categorie Cyber. 'Quest to Legoland', van het Amerikaans bureau VML, kreeg zilver en brons in de categorie Mobile.


In de categorieën Creative Data en Innovation vielen Nederlandse bureaus buiten de prijzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in