JWT Amsterdam wint Gouden Leeuw met 'School for Justice'


Met 'School for Justice', een campagne voor Free a Girl Movement, heeft J. Walter Thomson Amsterdam bij Cannes Lions de eerste Gouden Leeuw voor Nederland gewonnen. De prijs werd behaald in de categorie Direct.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
In de categorie Cyber waren er twee Bronzen Leeuwen, een voor 'The Shared Story of Harry and Ahmed' (Unicef) van 180 Amsterdam, en de ander voor 'Tramroulette' (Holland Casino) van TBWA\Neboko. De laatstgenoemde campagne is nu al vier keer bekroond, in alle gevallen met brons.
Holland spreekt nog een paar woordjes mee, want MediaMonks speelde een belangrijke rol in de totstandkoming van twee prijswinnende campagnes. 'The Enter Sandbox VR Experience' (Audi, bureau POL, Oslo) won een Gouden Leeuw en tweemaal zilver in de categorie Cyber. 'Quest to Legoland', van het Amerikaans bureau VML, kreeg zilver en brons in de categorie Mobile.
In de categorieën Creative Data en Innovation vielen Nederlandse bureaus buiten de prijzen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid