Overslaan en naar de inhoud gaan

De Villiers en Maaldrink naar TBWA\NEBOKO

Art director Benjamin de Villiers en copywriter Andrew Maaldrink vormen een nieuw creatief team.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Cco Darre van Dijk stelde de twee creatieven aan elkaar voor en creëerde daarmee een nieuw team. Darre Van Dijk: ‘Beiden hebben gouden leeuwen gewonnen en weten dus wat er voor nodig is om bijzonder werk te maken. Daarnaast brengen ze internationale flavor mee en is dat een mooie toevoeging aan het pallet binnen TBWA Amsterdam.'

related partner content for mobile comes here

 

Benjamin De Villiers is bestuurslid van JongeHonden en werkte tot voor kort bij INDIE voor Tele2 en FBTO. Daarvoor zat hij bij Ogilvy Capetown en later bij Ogilvy Amsterdam. Hij was medeverantwoordelijk voor de campagne ‘

Internet Op Vakantie Alsof Je In Nederland Bent’ van Tele2, die onlangs door de ADCN met een Bronzen Lamp werd bekroond.

’ van Tele2, die onlangs door de ADCN met een Bronzen Lamp werd bekroond.


Andrew Maaldrink maakte bij The Martin Agency in de VS de afgelopen twee jaar campagnes voor onder andere Walmart, Sabra en Benjamin Moore. Dit is de tweede keer dat Andrew bij TBWA\NEBOKO aan de slag gaat, zijn loopbaan begon bij het bureau in 2009.

Benjamin Moore. Dit is de tweede keer dat Andrew bij TBWA\NEBOKO aan de slag gaat, zijn loopbaan begon bij het bureau in 2009.

. Dit is de tweede keer dat Andrew bij TBWA\NEBOKO aan de slag gaat, zijn loopbaan begon bij het bureau in 2009.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in