Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemon Scented Tea houdt derde The Story Expeditions

Tijdens de vier Story Expeditions gaat het bureau op zoek naar manieren hoe merken relevant kunnen blijven in een tijd waarin mensen steeds…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De expeditions zijn vier boottochten door Amsterdam. Marketeers en storytelling-experts onderzoeken hoe je met een duidelijk conflict meer betekenis, spanning, gedrevenheid en samenhang voor je merk creëert.

Thema's van de vier expedities zijn achtereenvolgens 'Een conflict geeft je merk betekenis', 'Campagnes met een conflict vergeet je niet', 'Je tegenstander als change agent en 'Het merk als contentmotor'.

De week na de laatste Story Expedition volgt een extra seminar op kantoor bij Lemon Scented Tea. Daarbij wordt een aantal cases besproken waarbij merken hun merkstrijd centraal hebben gezet. 

The Story Expeditions zijn op 28 juni, 20 juli, 16 augustus en 5 september. Deelnemen: Mail naar gijs@lemonscendtea.com

Een verslag van The Story Expeditions is binnenkort te lezen op Adformatie.nl.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in