Boris Veldhuijzen leest vreselijkste commentaren voor ter viering van één miljoen likes TNW
Boris Veldhuijzen van Zanten weet hoe je sociale media inzet om een ruzie uit te vechten of een vreemd feestje te vieren.
Boris Veldhuijzen van Zanten weet hoe je sociale media inzet om een ruzie uit te vechten of een vreemd feestje te vieren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Neem zijn briljante reactie toen het voltallige personeel van TNW een aanbod kreeg van een concurrent. Of zijn interne PR-stunt , waarin Veldhuijzen zijn mensen verplichtte dagelijks Pokémon Go te spelen. Ging de wereld over.
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtVoor het behalen van één miljoen Facebook-likes besloot de oprichter van The Next Web samen met zijn collega's een ode te brengen aan de meeste verzuurde reaguurders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid