Overslaan en naar de inhoud gaan

Boris Veldhuijzen leest vreselijkste commentaren voor ter viering van één miljoen likes TNW

Boris Veldhuijzen van Zanten weet hoe je sociale media inzet om een ruzie uit te vechten of een vreemd feestje te vieren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Boris Veldhuijzen van Zanten weet hoe je sociale media inzet om een ruzie uit te vechten of een vreemd feestje te vieren.

related partner content for mobile comes here

Neem zijn briljante reactie toen het voltallige personeel van TNW een aanbod kreeg van een concurrent. Of zijn interne PR-stunt , waarin Veldhuijzen zijn mensen verplichtte dagelijks Pokémon Go te spelen. Ging de wereld over.

Voor het behalen van één miljoen Facebook-likes besloot de oprichter van The Next Web samen met zijn collega's een ode te brengen aan de meeste verzuurde reaguurders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in