Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnsommelier test Leffe bierglas in nieuwe campagne

Het bier roept de hulp in van wijnsommelier en tv-presentator Milton Verseput.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Terwijl hij parallellen legt tussen de wijn- en bierwereld, onderwerpt de sommelier het Leffe glas aan een drie tests, door te kijken naar de schuimkraag, de temperatuur en de smaak. Hij laat zien hoe belangrijk het juist bierglas is voor de smaakbeleving.

De campagne is bedacht en ontwikkeld door Isobar.

related partner content for mobile comes here

Leffe heeft gemerkt dat met de toenemende populariteit van speciaalbier in Nederland het kennisniveau over het optimaal kunnen genieten soms achterblijft. Het biermerk schuift haar glas naar voren om hier verandering in te brengen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits

Bureau: Isobar

Verantwoordelijke bij Leffe: Sjors van Drie

Creatie: Oscar Flinterman, Henk-Maarten Stenneberg, Nicolas Dlugosch

Account: Roland Teerenstra, Claire Daemen

Productie: Sandra Balke, Lars Reimink

Strategie: Sytse Kooistra

Productie maatschappij: Towel Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in