Overslaan en naar de inhoud gaan

Na DJ Hardwell en Samsung, weet profvoetballer-lifestyle-merk BALR. nu ook Fernando Torres aan zich te binden

De Spaanse topvoetballer Fernando Torres is het gezicht van de nieuwe collectie van het Nederlandse lifestyle merk BALR. Dat merk werd in…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Spaanse topvoetballer Fernando Torres is het gezicht van de nieuwe collectie van het Nederlandse lifestyle merk BALR. Dat merk werd in 2013 opgericht door voetbalprofs Demy de Zeeuw, Eljero Elia, Gregory van der Wiel en internetondernemers Ralph de Geus en Juul Manders.

related partner content for mobile comes here

Verpersoonlijking
Over de totstandkoming van de samenwerking tussen Fernando Torres en BALR. zegt de ceo van het kledingmerk, Juul Manders, het volgende: ‘Fernando Torres bleek groot fan te zijn van het kledingmerk. Hij nam contact met ons op om te kijken of er een samenwerking mogelijk was. Daar hoefden we natuurlijk niet lang over na te denken. Hij is de verpersoonlijking van een BALR. en sluit daarom perfect aan bij ons merk.’

Verpersoonlijking? Ja, want BALR. is afgeleid van het woord ‘footballer’ en staat voor iemand die hard werkt om z’n dromen waar te maken, legt woordvoerder Geert Bakker uit. 'Het is iemand die succesvol is, geniet van de finer things in life maar niet naast zijn schoenen gaat lopen. Fernando is daarvan het ultieme voorbeeld, die in zijn carrière natuurlijk veel mooie prijzen heeft gewonnen en altijd een class-act is.'

Samsung
Eerder presenteerde BALR. samenwerkingen met onder andere DJ Hardwell, Samsung en Vanquish Yachts. De in dit bericht bedoelde collectie wordt verkocht op BALR.com en in de Flagship Store in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in