Overslaan en naar de inhoud gaan

Is jouw bedrijf voorbereid op de nieuwe privacy wetgeving en de mogelijke gevolgen?

Carat & DLA Piper nodigen jou uit: 5 praktische tips hoe je voldoet aan de nieuwe privacy wetgeving (GDPR)
Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld


Is jouw bedrijf voorbereid op de nieuwe privacy wetgeving en de mogelijke gevolgen?



DLA Piper en Carat Nederland gaan jou in een sessie van anderhalf uur praktische tips geven en de meest belangrijke do’s en don’ts bespreken van de nieuwe wetgeving. Deze zijn concreet toegespitst op de digitale advertentiemarkt in Nederland. Na deze anderhalf uur en een aansluitende Q&A ben jij in staat om te beoordelen of jouw bedrijf klaar is voor de AVG en wat je moet doen om compliant te zijn op 25 mei 2018.

Nederland gaan jou in een sessie van anderhalf uur praktische tips geven en de meest belangrijke do’s en don’ts bespreken van de nieuwe wetgeving. Deze zijn concreet toegespitst op de digitale advertentiemarkt in Nederland. Na deze anderhalf uur en een aansluitende Q&A ben jij in staat om te beoordelen of jouw bedrijf klaar is voor de

AVG en wat je moet doen om compliant te zijn op 25 mei 2018.

en wat je moet doen om compliant te zijn op 25 mei 2018.


Wanneer?

Je bent welkom op 15 augustus van 14:00 tot 16:00 uur voor een interactieve en praktische informatiebijeenkomst over de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) bij het kantoor van Dentsu Aegis Network in Amsterdam in de Houthavens. Samen met

Richard van Schaik, partner bij DLA Piper en gespecialiseerd in privacy wetgeving, zullen we de grootste implicaties bespreken die de GDPR of AVG heeft op jouw bedrijf. Deze sessies zijn toegankelijk voor iedereen die zich voorafgaand hebben aangemeld.

, partner bij DLA Piper en gespecialiseerd in privacy wetgeving, zullen we de grootste implicaties bespreken die de GDPR of AVG heeft op jouw bedrijf. Deze sessies zijn toegankelijk voor iedereen die zich voorafgaand hebben aangemeld.


Over welke wetgeving hebben we het?

De GDPR (of AVG in Nederland) introduceert nieuwe wettelijke rechten voor individuen om hun persoonsgegevens beter te beschermen. Deze wetgeving geldt voor de gehele EU en zal vanaf 25 mei 2018 in de EU van kracht zijn. Als de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing is, hebben organisaties die persoonsgegevens verwerken meer verplichtingen. Er wordt in de AVG meer nadruk gelegd op de verantwoordelijkheid van organisaties zelf om te kunnen aantonen dat zij zich aan de wet houden en op de juiste manier omgaan met data en persoonsgegevens.



NOTE: Mocht jij voorafgaand aan de sessie al vragen hebben over de gevolgen van de AVG op jouw bedrijf horen wij dit graag. Wij nemen dit dan mee in de sessie.

: Mocht jij voorafgaand aan de sessie al vragen hebben over de gevolgen van de AVG op jouw bedrijf horen wij dit graag. Wij nemen dit dan mee in de sessie.


Concrete onderwerpen tijdens de sessie:

  1. Wat zijn de gevolgen voor cookie gebaseerde persoonlijke data verwerking, zoals de retargeting websitebezoekers en profilering.
  2. Gevolgen voor contextuele profielen waarbij de inhoud van de website wordt gebruikt om een ​​websitebezoeker te profileren in combinatie met de informatie die afkomstig is van de advertentie targeting.
  3. Is cross-device tracking nog mogelijk en het registreren en koppelen van het bezoekersgedrag van een bezoeker?
  4. Mag mijn bedrijf nog eigen aangepaste doelgroepen op Facebook creëren. Het uploaden van persoonlijke gegevens, zoals e-mailadressen die zijn samengevoegd en verzameld in geaggregeerde lijsten.


MELD JE NU AAN – www.carat.nl


Carat_logo_0.png
Carat_logo_0.png

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in