Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP voegt Possible en Wunderman samen

Zij gaan samenwerken op het gebied van technologie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureaugroep WPP voegt twee bureaus samen: Wunderman en Possible. Possible blijft een zelfstandig merk dat voortaan valt onder Wunderman. De fusie betekent dat de bedrijven in de toekomst nauwer samenwerken voor klanten.

related partner content for mobile comes here

Grey en Wunderman


Dat schrijft WPP in een persbericht. Wunderman en Possible hebben samen 200 kantoren en 9.200 werknemers wereldwijd. Ook in Nederland, waar Possible onderdeel is van Grey Benelux. Zij hebben nu nog ieder een apart kantoor, maar vanaf 2018 zitten alle WPP-bureaus in hetzelfde pand.

. Zij hebben nu nog ieder een apart kantoor, maar vanaf 2018 zitten alle WPP-bureaus

in hetzelfde pand.

.

De samenvoeging van Possible en Wunderman heeft geen gevolgen voor het personeel. De twee bedrijven zullen meer samenwerken op het gebied van technologie. Mark Read, internationaal directeur van Wunderman: ‘Ik ben vooral enthousiast over wat wij samen kunnen doen voor Microsoft.’

Microsoft en Amazon


Possible en Wunderman werken beide voor Microsoft in Seattle. De bureaus kunnen nu ook op internationaal niveau samenwerken voor deze klant.

Possible en Wunderman werken beide voor Microsoft in Seattle. De bureaus kunnen nu ook op internationaal niveau samenwerken voor deze klant.

Verder is online marktplaats Amazon belangrijk voor de partijen. Possible kocht afgelopen jaar Marketplace Ignition, een adviesbureau dat merken helpt om te groeien via Amazon. In Adweek vat Read de samenwerking met Possible als volgt samen: ‘We werken samen voor Microsoft als gezamenlijke klant, we helpen klanten gezamenlijk met hun Amazon-strategie en we adviseren samen op gebied van mobiele techniek.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in