Overslaan en naar de inhoud gaan

Stervoetballer Vincent Kompany speelt curling voor Pepsi

Belgische topverdediger tegenover Noorse wereldkampioen curling.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder het mom ‘als je er nog niet van houdt, heb je het nog niet geproefd’ wil Pepsi Max ervoor zorgen dat de consument deze zomer nieuwe dingen gaat uitproberen. Daarom is de campagne ‘Love it. Taste it’ gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Dagelijkse routine doorbreken


‘We zijn ervan overtuigd dat wie nog niet van Pepsi Max houdt, Pepsi Max gewoon niet kent’, zegt Mark Kirkham, Head of Marketing & Innovation PepsiCo West Europe Beverages. ‘We doorbreken de dagelijkse routine en door nieuwe dingen uit te proberen, worden frisse ervaringen gecreëerd. Zo hopen we dat mensen iets nieuws ontdekken om van te houden.’

‘We zijn ervan overtuigd dat wie nog niet van Pepsi Max houdt, Pepsi Max gewoon niet kent’, zegt Mark Kirkham, Head of Marketing & Innovation PepsiCo West Europe Beverages. ‘We doorbreken de dagelijkse routine en door nieuwe dingen uit te proberen, worden frisse ervaringen gecreëerd. Zo hopen we dat mensen iets nieuws ontdekken om van te houden.’

Stervoetballer vs wereldkampioen curling


De hoofdrol in deze campagne is weggelegd voor Manchester City-voetballer Vincent Kompany, tevens ambassadeur van Pepsi Max. Hij wordt ook uitgedaagd iets nieuws te proberen: curling. Kompany nam zijn vrienden mee het ijs op om een vriendschappelijk potje te curlen tegen niemand minder dan wereldkampioen Thomas Ulsrud.

De hoofdrol in deze campagne is weggelegd voor Manchester City-voetballer Vincent Kompany, tevens ambassadeur van Pepsi Max. Hij wordt ook uitgedaagd iets nieuws te proberen: curling. Kompany nam zijn vrienden mee het ijs op om een vriendschappelijk potje te curlen tegen niemand minder dan wereldkampioen Thomas Ulsrud.

‘Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten’, klonk het achteraf bij Vincent Kompany. ‘Zover begaf ik mij nog nooit uit mijn comfortzone. Curling blijkt een geweldig spel, ik vind het super. En ik ben er zeker van dat iedereen op deze manier nieuwe ervaringen in zijn leven kan toelaten om het allemaal nog wat leuker te maken.’

‘Ook voor mij was dit erg leuk om te doen’, aldus Thomas Ulsrud. ‘Ik kon iets delen waar ik zelf zo gepassioneerd mee bezig ben met iemand die nog nooit curling had gedaan. Het deed me echt wat toen ik zag dat ze er zo van genoten. Bovendien was ik verrast hoe snel Vincent en zijn team het oppakte.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Spotify-campagne


De campagne wordt uitgerold via verschillende kanalen: televisie, outdoor, digitale media en een partnerschap met Spotify. Het nodigt gebruikers uit om nummers of artiesten te beluisteren die ze nog niet kennen, maar die volgens Spotify wel in lijn liggen met eerder beluisterde muziek.

De campagne wordt uitgerold via verschillende kanalen: televisie, outdoor, digitale media en een partnerschap met Spotify. Het nodigt gebruikers uit om nummers of artiesten te beluisteren die ze nog niet kennen, maar die volgens Spotify wel in lijn liggen met eerder beluisterde muziek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in