Viral van de week: Nike brengt eerbetoon aan Roger Federer en noemt dat 'The Roger Effect
"The Roger Effect" onderstreept de impact die de Zwitser heeft gehad op de populariteit van tennis wereldwijd.


De lancering van de commercial is natuurlijk perfect, zo in de aanloop naar Wimbledon. Als Federer het toernooi wint, is dat voor de achtste keer en is hij de eerste speler ooit die Wimbledon op zijn naam schrijft.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
The Roger Effect" onderstreept de impact die de Zwitser heeft gehad op de populariteit van tennis wereldwijd. Hij inspireert jong en oud om te sporten en hard te trainen. En dat zie je terug in het aantal views: liefst 2.5 miljoen in slechts een paar dagen tijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en verspreiden van (branded content) video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid