Tweede editie Digital Dinner op komst
Creatief directeuren van vooraanstaande internationale bureaus uit het netwerk van Creative Social zullen zichzelf presenteren. Het thema van deze editie is ‘What's next & who's next in digital’.
Digital Dinner Amsterdam vindt op 20 maart plaats en is de afsluiter van de eerste dag van het Digital Marketing Live! in de Westergasfabriek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVorig jaar werd Digital Dinner Amsterdam gegeven op het Westergasterrein, dit jaar op een andere locatie, restaurant Pompstation. Tijdens een informeel diner wisselen creatieven en marketeers van gedachten over de nieuwste ontwikkelingen op creatief en digitaal vlak en ze delen zij hun visie met elkaar. De genodigden zijn vooraanstaande digitale bureaus waarvan dit jaar, gelet op het thema, een senior en een junior zijn uitgenodigd. De avond is exclusief toegankelijk voor rond de 100 genodigden, al is er daarnaast een beperkt aantal plekken beschikbaar voor geïnteresseerden via de website.
In samenwerking met Creative Social, het wereldwijde digitale collectief dat inspirerende evenementen organiseert voor de creatieve industrie, zijn aan de hand van het thema kopstukken van gerenommeerde bureaus uitgenodigd.
Moderator van de avond is Mervyn ten Dam (ACHTUNG!). Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.
Meer informatie en info over kaarten is op te vragen via de website, waar binnenkort ook de sprekers bekend op worden gemaakt: www.digitaldinneramsterdam.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid