Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede editie Digital Dinner op komst

Na het succes van de eerste editie wordt ook dit jaar Digital Dinner Amsterdam georganiseerd, een exclusieve avond met diner voor digitale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creatief directeuren van vooraanstaande internationale bureaus uit het netwerk van Creative Social zullen zichzelf presenteren. Het thema van deze editie is ‘What's next & who's next in digital’.

related partner content for mobile comes here

Digital Dinner Amsterdam vindt op 20 maart plaats en is de afsluiter van de eerste dag van het Digital Marketing Live! in de Westergasfabriek.

Vorig jaar werd Digital Dinner Amsterdam gegeven op het Westergasterrein, dit jaar op een andere locatie, restaurant Pompstation. Tijdens een informeel diner wisselen creatieven en marketeers van gedachten over de nieuwste ontwikkelingen op creatief en digitaal vlak en ze delen zij hun visie met elkaar. De genodigden zijn vooraanstaande digitale bureaus waarvan dit jaar, gelet op het thema, een senior en een junior zijn uitgenodigd. De avond is exclusief toegankelijk voor rond de 100 genodigden, al is er daarnaast een beperkt aantal plekken beschikbaar voor geïnteresseerden via de website.

In samenwerking met Creative Social, het wereldwijde digitale collectief dat inspirerende evenementen organiseert voor de creatieve industrie, zijn aan de hand van het thema kopstukken van gerenommeerde bureaus uitgenodigd.

Moderator van de avond is Mervyn ten Dam (ACHTUNG!). Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.

Meer informatie en info over kaarten is op te vragen via de website, waar binnenkort ook de sprekers bekend op worden gemaakt: www.digitaldinneramsterdam.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in