Overslaan en naar de inhoud gaan

Social Inc. voor ABN Amro zakelijk

ABN Amro wil haar sociale media-activiteiten gericht op de zakelijke markt uitbreiden. Social Inc. is gekozen als partner voor de strategie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Berend Dinkla (ABN Amro)

related partner content for mobile comes here

De eerste stappen worden gezet tijdens de ABN Amro World Tennis Tournament. De bank ondersteunt de seminars die tijdens het evenement worden gehouden met rapporten, opinies en achtergronden via LinkedIn, Twitter en Google+ en het platform . Social Inc. traint de sprekers, sectorbankers en relatiemanagers in het creëren en delen van content.

Berend Dinkla (Managing Director Marketing & Products ABN Amro Zakelijk): ‘In de vernieuwde opzet is de inhoud van het Commercial & Merchant Banking-programma niet alleen interessant en relevant voor de genodigden, maar biedt het nieuwe inzichten voor alle bedrijven en ondernemers. Daarom is rond de seminars een nieuw communicatieplan ontwikkeld waarin social media zijn geïntegreerd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in