Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf Media Groep wint Data Quality Award 2011

Gisteren reikte de DDMA, branchevereniging voor dialoogmarketing, de jaarlijkse prijzen voor beste datakwaliteit uit. De Telegraaf Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen werden uitgereikt tijdens het congres . Genomineerd waren: Philips Electronics Nederland, Happy Home vakantiehuizen en TMG. De vakjury wees TMG als winnaar aan vanwege de strategie en werkwijze van het bedrijf om datakwaliteit in de bedrijfsprocessen te waarborgen. Ook de 150 congresbezoekers wezen TMG als winnaar aan, wat hen de DQ Publieksprijs opleverde.

related partner content for mobile comes here

De jury was vooral onder de indruk van de manier waarop TMG heeft aangetoond hoe je van een projectopzet kunt doorgroeien naar het borgen van datakwaliteit in de primaire processen van de organisatie. Juryvoorzitter Kees Groenewoud: 'TMG heeft aan alle facetten gedacht. Van middelen tot organisatie, van processen tot finance en van mensen en operatie tot strategie. TMG maakt datakwaliteit onlosmakelijk onderdeel van haar bedrijfsvoering. Vooral de manier waarop het belang van datakwaliteit op de management- agenda is geplaatst en gehouden, is erg aansprekend en een voorbeeld voor velen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in