Overslaan en naar de inhoud gaan

Netdirect laat afrekenen per CPM

Netdirect introduceert voor adverteerders afrekenen op CPM (Cost Per Mille).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 1998 kwam Netdirect al met direct response webvertising op no cure no pay basis. Het online advertising portfolio wordt nu uitgebreid met afrekenen op CPM. Dat is het afrekenmodel waarbij een online adverteerder het aantal vertoningen (views) van een advertentie betaalt, ongeacht de verdere actie van de website bezoeker.

related partner content for mobile comes here

‘De tarieven lagen in het verleden tussen de tien en dertig euro per duizend views en waren gebaseerd op onze ervaringen niet realistisch. Onze klanten beoordeelden immers al de effectiviteit van onze campagnes op basis van hun conversiecijfers,’ zegt Marcel Kuiper, directeur van Netdirect.
‘Aangezien de CPM tarieven inmiddels veel realistischer zijn is het voor de klanten van Netdirect nu wel zinvol om CPM in te zetten voor bepaalde typen campagnes. Bijvoorbeeld voor campagnes waarbij ook het branding effect een belangrijke rol speelt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in