Eltingh en Haarhuis worden webloguitgever


Eltingh: ‘De doelstelling van Jiba Afhangbord was al bij aanvang om hèt digitale platform van tennissend Nederland te worden. We willen de kosten voor het gebruik van dat platform voor de tennisclubs zo laag mogelijk houden door landelijk opererende bedrijven te laten adverteren.’
De voormalige nummers 1 van de wereld in het dubbelspel gaan weblogs aanbieden, omdat bij tennisclubs de kosten voor het maken van een clubblad te hoog zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘We willen binnen enkele jaren naar 500 tennisclubs, waarmee we een bereik van zo’n 400.000 tennissers en 1.200.000 niet-tennissers hebben. Op basis van aantoonbare cijfers die we nu hebben zijn 500 weblogs met gemiddeld 35.000 pageviews per maand per weblog niet ondenkbaar’, aldus Eltingh.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid