Overslaan en naar de inhoud gaan

Hafkamp directeur strategie Publicis Nederland

Gertjan Hafkamp (47), medeoprichter, partner en strateeg van reclamebureau Imagine, begint volgende week als directeur strategie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt vakblad Adformatie vandaag. Met het oog op de uitbouw van een geïntegreerde communicatiefilosofie wordt Hafkamp als lid van de Groepsdirectie van Publicis Nederland eindverantwoordelijk voor strategie bij zowel Publicis als Publicis Dialog.

related partner content for mobile comes here

Hafkamp richtte Imagine dertien jaar geleden op samen met Ron Meijer en Han Bongers. Hafkamp over zijn overstap: ‘Ondanks mijn verknochtheid aan Imagine is het Jack de Graaff [ceo Publicis Nederland, red.] gelukt mij te infecteren met zijn visie op de toekomst van Publicis.'

'De afgelopen maanden zijn grote stappen gezet in het daadwerkelijk geïntegreerd aanbieden van de communicatiedisciplines van Publicis en Publicis Dialog. Er zijn nieuwe mensen aangetrokken op belangrijke posities en de online expertise is sterk ontwikkeld. Verder vind ik het fascinerend dat Publicis in een door Angelsaksische netwerken gedomineerde markt in Europa toch de nummer één-positie inneemt. Ik zie het als mijn missie om de succesvolle continentale visie op ons vak ook voor Nederland zichtbaar en relevant te maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in