Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Bedrijven en Goede Doelen elkaar goed gezind’

Bedrijven en goede doelen organisaties zijn steeds meer bereid om tot samenwerking te komen, aldus een onderzoek van Fair Sales.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het bureau dat is gespecialiseerd is in joint promotions tussen het bedrijfsleven en de charitatieve sector, zagen circa tien jaar geleden veel goede doelen organisaties een actie met een bedrijf nog als een 'pact met de duivel' , maar geeft nu ruim 80% van hen aan graag met het bedrijfsleven om tafel te willen zitten. Volgens Fair Sales-directeur Dick Hoogeboom is de verklaring eenvoudig: “De overheid trekt zich terug als suikeroom en bovendien neemt het aantal donateurs gestaag af. Goede Doelen moéten op zoek naar alternatieve vormen van inkomsten.”? De goede gezindheid is wederzijds. Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat drie van de vier ondervraagde bedrijven graag de handen ineenslaat met Goede Doelen. Hun drijfveer is veelal om het imago te verbeteren of de verkoop te stimuleren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in