Clio’s: zilver en twee keer brons voor Nederland
Springer & Jacoby in Amsterdam heeft zilver gewonnen bij de Clio Awards voor de tv-campagne van Olympus Europe. 180 Amsterdam en Adidas…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Clio-winnaars werden gisteren bekendgemaakt in Miami. Wieden+Kennedy London heeft voor Honda (Impossible Dream, Dreams en Choir) de Grand Clio gewonnen in de categorie tv. Het is de derde achtereenvolgende keer dat het Londense bureau een Grand Clio in de wacht sleept. TBWAWorldwide werd Clio Agency Network of the Year.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Crispin Porter + Bogusky, Miami werd voor het tweede achtereenvolgende jaar Clio Agency of the Year. Wieden+Kennedy, London en Taxi, Toronto wonnen ieder drie Gold Clio’s in TV/Cinema, DDB Worldwide Chicago was de beste in de radio categorie, met vier Gold Clios.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid