Overslaan en naar de inhoud gaan

Toename complexiteit search leidt tot meer outsourcing

Volgens onderzoek van Jupiter Research, is het aantal SEM-bureaus in de V.S. dat meer dan $15 miljoen aan omzet genereert het afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens onderzoek van , is het aantal SEM-bureaus in de V.S. dat meer dan $15 miljoen aan omzet genereert het afgelopen jaar met 37% gestegen. De reden: Search wordt complexer en met name voor de grotere accounts leidt dat tot meer outsourcing.

related partner content for mobile comes here

Ook blijkt uit het onderzoek van Jupiter dat 66% voornemens is het search-budget in 't komend jaar te laten stijgen. Er gaan daarnaast niet alleen meer uitgaven naar SEO, ook de uitgaven aan web-analytische software nemen toe.

Het binnenhalen van 'traffic' is voor 50% van de marketeers nog steeds de belangrijkste reden om een SEO-campagne op te zetten, maar stijgende keyword-prijzen zorgen er ook voor dat marketeers steeds meer metingen 'aan de achterkant' willen uitvoeren. De behoefte onder marketeers ontwikkelt zich dus duidelijk van 'traffic-georienteerd' naar 'relevante en kosteneffectieve traffic', en dat vereist specialisme..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in