
De nieuwe Nike campagne met daarin sterren als Eric Cantona, Ronaldinho en Rio Ferdinand scoorde goed. Op Media Week valt te lezen dat Nike's "general impression" score op de BrandIndex van +17 begin maart was gestegen naar +31 eind April.
Vooral onder mannen zakte de waardering snel en scherp met 13 punten direct na het bekend worden van de blessure van de populaire spits. Overigens zegt Nike rekening te houden met dit soort verschijnselen: "We never rely on a single player. We know what sport is and that there can always be injuries around the corner."
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBlijft dan toch een gok. Als van Nistelrooy straks de winnende goal maakt in de kwartfinale is hij de held, maar wat als hij in de strafschoppenserie van de halve finale mist? Maar ja, gokken schijnt bij voetbal te horen, zeker in de U.K.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee