Verantwoorde cola?
De Coca Cola Company (make every drop count) plaatste vandaag in grote advertenties haar betrokkenheid met de samenleving in de publieke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wie nieuwsgierig naar meer is surft naar http://www.cocacola.nl/medc/ Veel nuttige tips en wijsheden zoals "Veel mensen hebben moeite met drinken. Maar drinken is te leren" Verantwoord adverteren, ondersteuning van sport en het NOC. Wat natuurlijk zichtbaar blijft, is dat veel van de (niet-light) frisdranken van Coca Cola Company uiteindelijk toch vreselijk veel suiker bevatten en daardoor niet zo verantwoord zijn: Fanta bevat bijvoorbeeld 120 gram per liter en dat is niet echt weinig. Kortom: werkt een dergelijke actie wel als je niet bereid bent je producten zelf aan te passen?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid