Overslaan en naar de inhoud gaan

Actie: Huntelaar in oranje

Het EK voor jongeren is gisteren gewonnen door Oranje en meteen zie je ze: de commerciële jongens die mee willen liften.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitblinker op het toernooi is Ajax-spits en topscorer van het toernooi: Klaas-Jan Huntelaar.

related partner content for mobile comes here

En dan duikt de vraag op: waarom heeft Marco van Basten hem in hemelsnaam niet meegenomen naar het WK in Duitsland?

Iedereen die zich dit afvraagt kan dus een shirt bestellen, zo klinkt het wervend in een persbericht van de mannen achter .

Op de website kunnen ontwerpers een shirt insturen en als er genoeg belangstelling is, dan worden ze ook gemaakt.

Weinig kans dat het lukt, maar in de totale anarchie rond de commerciele acties rond oranje kan en mag alles.

In het FD van zaterdag stond een interview met Charles Borremans van Draft. De sp-deskundige denkt dat het aan alle kanten de spuigaten uitloopt en dat cowboys momenteel vrij spel hebben: 'Tot twee weken voor aanvang van het toernooi in Duitsland hebben we 240 WK-acties geteld.
'Twee jaar geleden, bij het EK in Portugal, stond de teller rond hetzelfde tijdstip op 120. Met alle acties die tijdens het toernooi nog werden ingezet, stokte de teller in Portugal op 253. Dat was toen al een record. Ik denk dat we deze keer zeker boven de 300 acties uit gaan komen en misschien wel richting de 400 gaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in