Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare Mediabureau van het jaar

Mindshare is gisteravond bij de uitreiking van de Annual MWG Media Awards (Amma) bekroond tot mediabureau van het jaar 2005. Heineken was…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winnaar van de beste media- en middelenstrategie was derde jaar op rij het reclamebureau Van Walbeek & Van Wanten Etcetera (met Flexa, thuis kleur bekennen). De jaarlijkse mediaprijzen werden dinsdag uitgereikt, net als vorig jaar in de Beurs van Berlage. Het was de vijfde Amma-uitreiking.
TWBA/Neboko won met de beste mediastunt (waterdichte Mupi op de bodem van de Vinkeveense plassen). Mindshare kreeg de prijs voor beste mono-mediumtype aanpak met de online Chatman van Hi.
De Hans du Chatinier prijs voor studenten ging naar Sophie Jacobs van de UvA voor haar onderzoek ‘Meten van aandacht tijdschriftadvertenties’. Onder de professionals was Marion Appel van Intomart-Gfk de gelukkige winnaar met de Webmeter die zij voor Stir ontwikkelde.
Mediavertegenwoordiger van het jaar (de Carl Lipp prijs) ging dit jaar naar Jacco Hornes van Sky Radio, het bedrijf dat ook de prijs van media-exploitant van het jaar mee naar huis nam. Tot YIM mediatalent is Sanneke de Veer van Kobalt verkozen.
In de categorie ‘Media-innovatie’ waren dit jaar geen nominaties en dus ook geen winnaar. In de nieuwe categorie ‘beste adverteerder’ had Heineken de eer het podium het Amma-beeldje in ontvangst te nemen. De Amma-uitreiking was ook dit jaar met meer dan 1000 feestgangers weer helemaal uitverkocht.

related partner content for mobile comes here

Op de foto’s: Steven de Niet en Swantje Brennecke van mediabureau van het jaar Mindshare met de 8-jarige presentatrice Lotte Kuperus en (slechts gedeeltelijk zichtbaar) presentator Rob Kamphues. Op de andere foto boven beste adverteerder Heineken. Foto’s: Frans Schellekens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in