Ikea-commercial biedt interieuroplossingen voor werkloosheid
Ikea Nederland richt zich met haar nieuwe tv-commercial op creatieve oplossingen voor de huidige werkloosheid. Want nu de arbeidsmarkt stilstaat, is dit misschien wel het moment om je droom waar te maken en voor jezelf te beginnen, zegt Ikea.
De commercial wordt op 17 maart gelanceerd en is onderdeel van de campagne ‘De mogelijkheden zijn eindeloos als je in oplossingen denkt’. Hierin staat het creëren van nieuwe mogelijkheden op basis van hedendaagse uitdagingen centraal.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaEen ‘werkklaar’ huis
Carolien de Wit, Country External Communication Manager van Ikea Nederland: ‘Met deze commercial inspireren we Nederland met positieve oplossingen voor de huidige werkloosheid. Met ondernemerszin, een goed idee en een beetje hulp van Ikea, kan deze situatie juist een kans zijn om voor jezelf te beginnen. Zo bieden we verschillende betaalbare en slimme oplossingen om je huis ‘werkklaar’ te maken, zonder dat je bijvoorbeeld je huiskamer in een kantoor verandert.’
Online platform IKSTART
Naast slimme woonoplossingen, helpt Ikea startende ondernemers op weg met het online platform IKSTART. Hier worden starters geholpen met handige tips en adviezen van jonge professionals met een succesvolle onderneming.
Gedurende 100 dagen deelt IKSTART iedere week twee tips van ondernemers als Boris Veldhuijzen van Zanten – oprichter van The Next Lab – en Derrick Neleman, oprichter van By the Grape.
Vastzittende huizenmarkt
De nieuwe tv-commercial is de laatste in een reeks van vier die live gaat. Eerder werden al ‘Buurtpapadag’, ‘Maak ruimte voor liefde’ en ‘Verhuizen’ uitgezonden. Ikea speelde hiermee in op de stijgende kosten voor kinderopvang, slimme woonoplossingen wanneer gezinsuitbreiding zich sneller aandient dan een grotere woning en de vastzittende huizenmarkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid