Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea-commercial biedt interieuroplossingen voor werkloosheid

‘De mogelijkheden zijn eindeloos als je in oplossingen denkt’, zegt Ikea in haar nieuwe campagne. Ook als je werkloos bent geworden en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ikea Nederland richt zich met haar nieuwe tv-commercial op creatieve oplossingen voor de huidige werkloosheid. Want nu de arbeidsmarkt stilstaat, is dit misschien wel het moment om je droom waar te maken en voor jezelf te beginnen, zegt Ikea.

related partner content for mobile comes here

De commercial wordt op 17 maart gelanceerd en is onderdeel van de campagne ‘De mogelijkheden zijn eindeloos als je in oplossingen denkt’. Hierin staat het creëren van nieuwe mogelijkheden op basis van hedendaagse uitdagingen centraal.

Een ‘werkklaar’ huis

Carolien de Wit, Country External Communication Manager van Ikea Nederland: ‘Met deze commercial inspireren we Nederland met positieve oplossingen voor de huidige werkloosheid. Met ondernemerszin, een goed idee en een beetje hulp van Ikea, kan deze situatie juist een kans zijn om voor jezelf te beginnen. Zo bieden we verschillende betaalbare en slimme oplossingen om je huis ‘werkklaar’ te maken, zonder dat je bijvoorbeeld je huiskamer in een kantoor verandert.’

Online platform IKSTART

Naast slimme woonoplossingen, helpt Ikea startende ondernemers op weg met het online platform IKSTART. Hier worden starters geholpen met handige tips en adviezen van jonge professionals met een succesvolle onderneming.

Gedurende 100 dagen deelt iedere week twee tips van ondernemers als Boris Veldhuijzen van Zanten – oprichter van The Next Lab – en Derrick Neleman, oprichter van By the Grape.

Vastzittende huizenmarkt

De nieuwe tv-commercial is de laatste in een reeks van vier die live gaat. Eerder werden al ‘Buurtpapadag’, ‘Maak ruimte voor liefde’ en ‘Verhuizen’ uitgezonden. Ikea speelde hiermee in op de stijgende kosten voor kinderopvang, slimme woonoplossingen wanneer gezinsuitbreiding zich sneller aandient dan een grotere woning en de vastzittende huizenmarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in