Overslaan en naar de inhoud gaan

Hummer Heroes

Wij kennen de Hummer vooral als een (te) grote auto voor mensen met (te) veel geld. In sommige steden wordt de Hummer zelfs geweerd uit de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze vooroordelen gelden niet alleen voor Nederland, maar ook in andere landen. Daarom gaat Hummer zich . "Wij hebben altijd gezegd dat wij niet voor iedereen zijn" aldus de marketing directeur. De nieuwe positionering richt zich er op dat je met een Hummer ook hele mooie dingen kunt doen. "Hummer Heroes" dus.

Uit gesprekken met eigenaren van een Hummer kwamen vele verhalen naar voren van zij hun Hummer ook gebruikten om goede dingen te doen. Zo vertelde een iemand dat hij tijdens de orkaan Katrina slachtoffers water bracht. De nieuwe campagne wordt ondersteund door drie nieuwe commercials, print en online activiteiten waaronder een microsite Hummer Helps. Op deze site wordt mensen gevraagd om zelf filmpjes in te sturen van momenten dat zij met hun Hummer mensen hielpen. De geïnterviewden hebben hier wel vragen bij, want als zij mensen helpen hebben ze geen camera mee en is het schieten van een filmpje niet de eerste prioriteit.

Hummer geeft als sinds 2004 het goede voorbeeld want heeft al 19 Hummer aan het Rode Kruis. Dit is een onderdeel van een zesjarig contact om in totaal $ 60.000,- en 72 Hummers te leveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in