Overslaan en naar de inhoud gaan

Skoeps verder zonder Michael Nederlof

Met ingang van 1 november 2007 zal Skoeps-directeur Michael Nederlof worden opgevolgd door Marcel Houtman, nu nog manager interactive bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 1 november 2007 zal -directeur Michael Nederlof worden opgevolgd door Marcel Houtman, nu nog manager interactive bij Talpa Media.

related partner content for mobile comes here

De komende maanden is Nederlof binnen Skoeps nog betrokken bij de overdracht.

Marcel Houtman zal zich vooral gaan richten op de verdere professionalisering en uitrol van Skoeps. Voordat hij werkzaam was bij Talpa heeft Houtman verschillende management posities bekleed bij het Amsterdamse Lost Boys.

Houtman zal in dienst treden bij uitgeefconcern PCM, van waaruit hij geplaatst wordt bij Skoeps. Binnen de hernieuwde ambities op cross media van PCM zal Houtman tevens een belangrijke rol gaan spelen.

Vanaf januari zal Nederlof zich vestigen als zelfstandig adviseur/ interim manager gericht op changemanagement en het introduceren van nieuwe concepten via vetteshit.tv.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in