Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken meest genomineerd bij SpinAwards

Heineken is met zes nominaties de meest genomineerde adverteerder bij de SpinAwards 2006. Bij de bureaus leidt Qi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken wordt op de voet gevolgd door Unilever met 5 nominaties. Douwe Egberts heeft er drie. Bij de bureaus leidt Qi (zes keer genomineerd met klant Heineken), Lemz heeft 5 nominaties. Media Republic is dit jaar met drie nominaties vertegenwoordigd.

related partner content for mobile comes here

Alle genomineerden krijgen de kans om hun case persoonlijk toe te lichten tijdens de SpinAwards Day op 21 maart in het Instituut voor Interactieve Media (Hogeschool van Amsterdam). De korte presentaties zijn voor iedereen gratis te bezoeken. De winnaars worden op 5 april bekend gemaakt tijdens Night in de Passenger CruiseTerminal Amsterdam.

.

Zie verder bij .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in