CvdM: stappen tegen Tros Radar
Het Commissariaat van de Media (CvdM) onderneemt stappen tegen de Tros omdat zijn consumentenprogramma Radar te veel samenwerkt met de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Tros is zich van geen kwaad bewust, maar het Commissariaat zegt dat de omroep ‘beter zou moeten weten’. Publieke Omroepen mogen derden niet de gelegenheid bieden om (meer dan normale) winst te maken. Independer verdient geld aan de via Radar aangevraagde offertes en afgesloten polissen. Een jaar geleden werd de Tros ook al op de vingers getikt voor de samenwerking met Independer, maar de omroep heeft volgens het CvdM nog niet voldoende gedaan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: Mediacourant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid