Overslaan en naar de inhoud gaan

Flipje keert terug

Flipje komt terug als beeldmerk van de Hero jam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind vorig jaar nam de jamfabrikant uit Breda afscheid van het vrolijke fruitbaasje uit Tiel, maar onderzoek heeft uitgewezen dat de marktwaarde van Flipje niet te overtreffen is, aldus Hero.

related partner content for mobile comes here

Hero stopte vorig jaar met de productie van De Betuwejam. Daarmee verdween het betoverde frambozenmannetje Flipje van de jampotten. Dat zorgde voor zoveel reacties, dat het concern vrijwel meteen besloot dat Flipje terug moest komen op de jam. De jamfabrikant wil het fruitbaasje nu laten uitdragen dat jam een gezond product is.

Flipje is in 1935 verzonnen en getekend door E. ten Harmsen van der Beek, een werknemer van De Betuwe. Zijn vrouw zorgde voor de teksten op rijm.

Hero begint in april met een spaaractie op jampotten voor een nieuw voorleesboek met Flipje in de hoofdrol. Het bedrijf onderzoekt nog wat het fruitbaasje daarna voor de producten uit Breda kan betekenen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in