TNT, Yacht en Vitae winnen Gouden Giraffe


In de categorie Zakelijke Evenementen won Euro RSCG Bikker met de TNT Post Postbode Modeshow, die uitblonk in het genereren van free publicity. In de categorie Vermakelijke Evenementen won Event Department met het personeelsfeest Yacht 2402.
Vitae won als eerste in de nieuwe categorie Charity Events, met het eigen Social Responsibility Project. Deze categorie was toegevoegd omdat MVO-events volgens hoofdredacteur Jan Jacobs van organisator High Profile ‘een enorme groeimarkt’ is, waarin jaarlijks meer dan tien miljard euro omgaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel Princess verloor van TNT besteedde juryvoorzitter Rob Captijn in zijn speech speciale aandacht aan Princess-eigenaar Aad Ouborg als pionier op het gebied van relatiemarketing en eventmarketing. Captijn: 'Al meer dan 24 jaar verzint hij het ene na het andere “out of the box” evenement, waarmee hij zijn zakelijke doelen blijft najagen. Misschien is hij daarmee wel de oer-relatiemarketeer. De jury hecht er waarde aan om hem, hier, vandaag, daarvoor te erkennen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid