Overslaan en naar de inhoud gaan

Di-Rect is so Hi

Rockband Di-Rect en KPN-jongerenmerk Hi ondertekenden deze week een samenwerkingsovereenkomst. Di-Rect deed nog niet zo lang geleden iets…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rockband en KPN-jongerenmerk ondertekenden deze week een samenwerkingsovereenkomst.
Di-Rect deed nog niet zo lang geleden met de (You gotta move) . Nu dus iets met Hi.

related partner content for mobile comes here

Hi focust al langer op muziek en mobiel; het merk stopt graag originele liedjes in zijn reclames, denk bijvoorbeeld aan het reclamefilmpje voor de Hi-vriendendienst (met de volkszangers in de sneeuw), gemaakt door FHV BBDO.
Deze liedjes werden geschreven door Baas en Knowhow (die overigens het liedje Volslagen Mobiel integraal op hebben gezet, 33 views tot nu toe...)

Het komende jaar organiseren Hi en Di-Rect een aantal evenementen. Zo gaat Hi mee met de theatertour van de band en is Hi betrokken bij de presentatie van de nieuwe cd, begin maart. Daarbij vieren de twee gezamenlijk een spetterend feest.

Hi geeft de komende tijd aan klanten toegangskaarten weg voor optredens van Di-Rect, waaronder VIP-kaarten met een meet & greet met de bandleden.

Daarnaast zullen de bandleden op hun beurt aanwezig zijn bij verschillende activiteiten van Hi zoals winkelopeningen of bijvoorbeeld het NK Mobiel Werpen in de zomer. En er is voor Hi-klanten de nodige merchandising beschikbaar.

Gitarist Spike: 'Voor mij is het bij zo'n samenwerkingsovereenkomst vooral belangrijk dat we samen muziekgerelateerde dingen kunnen doen. En dat gebeurt ook. Hi dringt ons niks op, acties doen we in goed overleg met elkaar.'

Edwin Jansen van AT Productions, die de belangen van de band behartigt: ' De uitstraling en beleving van Hi, het bovenop de markt zitten, de leuke feesten ook, dat spreekt ons aan. Hi richt zich al goed op de nieuwe wereld met veel online en mobiele muziek. Di-Rect heeft daar ook oren naar.'

Directeur Eric-Jan Doorenbosch van Hi (foto midden) verheugt zich over de samenwerking met Di-Rect: 'Het is een perfecte match, waarvan we veel verwachten. We hebben al goede afspraken gemaakt, en er zullen nog verrassingen volgen. Van beide kanten hebben we er enorm zin in.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in