De Pers van start zonder reclamecampagne
Uitgever Cornelis van den Berg koos bewust voor een relatief geruisloze introductie, omdat hij vindt dat een gratis krant zichzelf moet verkopen. ‘Wij hebben niet het gevoel dat we vanaf dag één de markt gaan overdonderen, we doen het rustig aan.’
Na het bescheiden begin met een oplage van 250.000 exemplaren moet De Pers in zijn ogen aan een enorme opmars beginnen. De uitgever wil aan het einde van het jaar per werkdag 800.000 exemplaren verspreiden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Pers opende vanochtend met een verhaal over fraude bij het Leger des Heils. Verder staat er op de voorpagina een foto van gewonde militairen die terug naar huis keren. In de eerste editie, die 28 pagina's telt, zijn ongeveer zes advertentiepagina's te vinden (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid