Overslaan en naar de inhoud gaan

De Pers van start zonder reclamecampagne

Zonder een reclamecampagne of pr is de nieuwe gratis krant De Pers vanochtend uitgekomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever Cornelis van den Berg koos bewust voor een relatief geruisloze introductie, omdat hij vindt dat een gratis krant zichzelf moet verkopen. ‘Wij hebben niet het gevoel dat we vanaf dag één de markt gaan overdonderen, we doen het rustig aan.’

related partner content for mobile comes here

Na het bescheiden begin met een oplage van 250.000 exemplaren moet De Pers in zijn ogen aan een enorme opmars beginnen. De uitgever wil aan het einde van het jaar per werkdag 800.000 exemplaren verspreiden.

De Pers opende vanochtend met een verhaal over fraude bij het Leger des Heils. Verder staat er op de voorpagina een foto van gewonde militairen die terug naar huis keren. In de eerste editie, die 28 pagina's telt, zijn ongeveer zes advertentiepagina's te vinden (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in