Overslaan en naar de inhoud gaan

Pay-per-click ad uitgaven verder gereduceerd

eMarketer meldt op basis van de "Annual Ad Spending Study 2007" van onderzoeksbureau Outsell dat de uitgaven aan online advertising in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoekmachinemarketing en online sponsorships zijn de grote groeiers. Eén groep komt er echter minder bekaaid van af; de pay-per-click (PPC) advertenties. Gaf afgelopen voorjaar 37% van de ondervraagde adverteerders aan hier minder aan te zullen besteden, voor dit jaar wordt verwacht dat 49% minder zal uitgeven aan deze vorm van adverteren. Hieruit blijkt dat, ondanks de inspanningen van de adverteerders en hun belangenbehartigers zoals het IAB, er nog geen vertrouwen is in het bestrijden en voorkomen van clickfraude.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in