Wall Street Journal met geurende advertentie


Zo vaak al over gefilosofeerd; een toekomst met elektronische communicatie in geuren. De Wall Street Journal gaat nu de mogelijkheid bieden om gedrukte advertenties van een geur te voorzien. Het kan in reclame voor geld. Dat lijkt ons een inkoppertje: je stuurt een stank mee die heftiger is dan die van drukinkt.
E-mail met geur en geurtonen natuurlijk ook; we zitten er om te springen. Dat je afzenders van binnenkomende post en telefoontjes van een geur voorzien kan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar het begint met gewone reclame. Dat was er natuurlijk al met glossy's en inleg, maar nog niet op gewoon krantenpapier. Volgens Advertising Age en Media Life komt de 'Small Street Journal' met een procédé dat dit wel mogelijk maakt.
Nu nog de fantasie van reclamemakers erover heen laten gaan. Ook USA Today komt er trouwens mee. Maar waarom alleen voor reclame? Waarom gaan kranten zelf geen geur aannemen? Leuk spelletje ook: welke geuren zou je toekennen aan welke afzenders van boodschappen, personen, merken en titels?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid