Overslaan en naar de inhoud gaan

Wall Street Journal met geurende advertentie

Zo vaak al over gefilosofeerd; een toekomst met elektronische communicatie in geuren. De Wall Street Journal gaat nu de mogelijkheid bieden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo vaak al over gefilosofeerd; een toekomst met elektronische communicatie in geuren. De gaat nu de mogelijkheid bieden om gedrukte advertenties van een geur te voorzien. Het kan in reclame voor geld. Dat lijkt ons een inkoppertje: je stuurt een stank mee die heftiger is dan die van drukinkt.

related partner content for mobile comes here

E-mail met geur en natuurlijk ook; we zitten er om te springen. Dat je afzenders van binnenkomende post en telefoontjes van een geur voorzien kan.

Maar het begint met gewone reclame. Dat was er natuurlijk al met glossy's en inleg, maar nog niet op gewoon krantenpapier. Volgens en komt de 'Small Street Journal' met een procédé dat dit wel mogelijk maakt.

Nu nog de fantasie van reclamemakers erover heen laten gaan. Ook USA Today komt er trouwens mee. Maar waarom alleen voor reclame? Waarom gaan kranten zelf geen geur aannemen? Leuk spelletje ook: welke geuren zou je toekennen aan welke afzenders van boodschappen, personen, merken en titels?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in