KNVB start merchandisingacties Jong Oranje
De KNVB ontwikkelt speciale merchandising-, sales promotions- en
advertising activiteiten voor Jong Oranje.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met het oog op het komende EK Onder 21, dat van 10 tot en met 23 juni in Nederland wordt gehouden, speelt de KNVB in op de toegenomen interesse voor de regerend Europees kampioen.
Voor dit project heeft de KNVB Jeroen Jaring aangesteld, die voor de voetbalbond dezelfde activiteiten heeft verricht voorafgaande aan het WK 2006 in Duitsland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De spelers van Jong Oranje kunnen bijvoorbeeld door het bedrijfsleven
worden ingezet voor diverse commerciële activiteiten. 'Het is voor het eerst in de historie dat we actief de markt gaan benaderen met commerciële acties voor een jeugdteam', meldt een woordvoerder van de KNVB.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid