Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Rivella naar N=5

Vrumona brengt de communicatie van het merk Rivella onder bij N=5.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een heroriëntatie van Vrumona kwam dit bureau met de beste voorstellen voor een verdere invulling van strategie en creatie. De campagne voor Rivella werd de afgelopen jaren ontwikkeld door PPGH/JWT.

related partner content for mobile comes here

Marketingdirecteur Harry de Haas van Vrumona: 'Wij waren direct enthousiast over de creatieve voorstellen en de door N=5 aangegeven richting. Rivella heeft altijd herkenbare en aansprekende communicatie gehad. Dat moet zo blijven.'

Met de keuze voor N=5 neemt Vrumona afscheid van PPGH/JWT. De Haas: 'We hebben een goede en succesvolle samenwerking achter de rug, maar we wilden een vernieuwend vervolg geven aan de invulling van Rivella.'

Eerder al verloor PPGH de Vrumona-merken Sisi en Chrystal Clear. Die werden ondergebracht bij Doom & Dickson.

De eerste uitingen voor Rivella worden in april verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in