Overslaan en naar de inhoud gaan

Heinekenbar op vliegveld

Heineken opent een 'branded' Heineken-bar op de luchthaven van Hong Kong.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bar is te vinden in Terminal 2. Het is de eerste keer dat Heineken een volledige 'branded bar' opent die speciaal ontwikkeld is voor een vliegveld. Heineken exploiteert ook een café annex marketingvehikel in Parijs; Culture Bière op de Champs Elysee.

related partner content for mobile comes here

Heineken wil met dit nieuwe initiatief de premiumstatus van het biermerk onderstrepen, en het is dan ook de bedoeling dat het vliegveldcafé-concept wordt uitgerold naar andere grote internationale vliegvelden in de wereld.

Heineken richt zich met dit concept op internationale reizigers die op het merk Heineken afkomen. Erik van de Ven, manager Duty Free & Travel Retail Heineken International: 'Ervaring laat zien dat branded bars in lokale markten meer bezoekers trekken en meer winst maken dan 'niet-gebrande'bars. In een vliegveldomgeving verwachten we zelfs nog betere resultaten.'

De Heineken-bar is 100 vierkante meter groot en kan 70 mensen (zitplaatsen) herbergen. Zowel op de tap als gebotteld te verkrijgen: Heineken 'regular' en Heineken Extra Cold. Daarnaast een selectie alcoholische en non-alcoholische dranken, en snacks. Entertainment is een belangrijk onderdeel in dit nieuwe concept; in de bar zullen televisieschermen internationale sport-, film- en muziekevenementen uitzenden. Daaraan gekoppeld zal Heineken de bar gebruiken voor productdemonstraties, zoals het Tapvat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in