Heinekenbar op vliegveld
De bar is te vinden in Terminal 2. Het is de eerste keer dat Heineken een volledige 'branded bar' opent die speciaal ontwikkeld is voor een vliegveld. Heineken exploiteert ook een café annex marketingvehikel in Parijs; Culture Bière op de Champs Elysee.
Heineken wil met dit nieuwe initiatief de premiumstatus van het biermerk onderstrepen, en het is dan ook de bedoeling dat het vliegveldcafé-concept wordt uitgerold naar andere grote internationale vliegvelden in de wereld.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHeineken richt zich met dit concept op internationale reizigers die op het merk Heineken afkomen. Erik van de Ven, manager Duty Free & Travel Retail Heineken International: 'Ervaring laat zien dat branded bars in lokale markten meer bezoekers trekken en meer winst maken dan 'niet-gebrande'bars. In een vliegveldomgeving verwachten we zelfs nog betere resultaten.'
De Heineken-bar is 100 vierkante meter groot en kan 70 mensen (zitplaatsen) herbergen. Zowel op de tap als gebotteld te verkrijgen: Heineken 'regular' en Heineken Extra Cold. Daarnaast een selectie alcoholische en non-alcoholische dranken, en snacks. Entertainment is een belangrijk onderdeel in dit nieuwe concept; in de bar zullen televisieschermen internationale sport-, film- en muziekevenementen uitzenden. Daaraan gekoppeld zal Heineken de bar gebruiken voor productdemonstraties, zoals het Tapvat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid