Overslaan en naar de inhoud gaan

Search tot in 2015: deel 5

Overal Internet Internet is overal. De badkamer spiegel herkent de persoon en presenteert naast je agenda voor de dag, file informatie, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Overal Internet
Internet is overal. De badkamer spiegel herkent de persoon en presenteert naast je agenda voor de dag, file informatie, het weer, jouw laatste persoonlijke nieuws en vodcasts. Allemaal verspreid door de Xbox.

related partner content for mobile comes here

Maar waar Microsoft de huiskamer heeft veroverd heeft Apple het grootste aandeel op de markt van mobile deveices. Waar het Windows operating system een mindere rol van betekenis speelt en zwaar moet concurrenen met /Firefox herleeft het Apples .

Niet zozeer in de nog steeds goed verkopende iMac's, maar op de iPod. De iPod (welke in 2007 de iPhone heet) wordt DE portable computer die naast muziek en video functionaliteit optimale internet en telefoon functionaliteiten biedt.

Internet media en Search
Bij het naderen van 2010 wordt het steeds duidelijker dat Internet Search belangrijker is dan ooit. Search is niet meer alleen het indexeren van Internet websites maar:

- Alle TV programma's en films wereldwijd geproduceerd.
- Miljarden radio programma's en pod- en vodcasts
- Alle Grammafoonplaten en CD's vanaf 1970
- Honderden miljoenen boeken en tijdschriften

Lees ook
Lees ook
Lees ook
Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in