Etcetera neemt Red Urban over


Redurban zal onder eigen naam en management blijven opereren. Etcetera (inclusief Redurban meer dan 75 medewerkers) vormt sinds 2003 de tweede bureaugroep van DDB in Nederland.
Etcetera zegt met de komst van Redurban nadrukkelijk in online te investeren om ‘vooraan te blijven staan op het gebied van vernieuwende en geïntegreerde communicatie’. Vanuit deze visie startte het bureau in 2000 al actiemarketingbureau Van Wanten Etcetera en richtte het in 2005 samen met DDB het databasemarketingbureau DataBay op.
Managing partner bij Etcetera Jan Knaap: ‘Het is belangrijk dat het gat tussen off- en online wordt gedicht, net als het gat tussen die paar procent die adverteerders nu aan internetbestedingen uitgeven en die 20 procent die de consument op internet besteedt. Dan kun je als bureau zelf meer in internet steken, maar omdat de online-arbeidsmarkt zo ontzettend krap is, moet je wel kopen om fors te kunnen groeien.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRedurban en Etcetera werkten al langere tijd nauw samen op wederzijdse klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid