Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera neemt Red Urban over

Etcetera (Van Walbeek en Van Wanten) neemt Redurban uit Haarlem over. Per 1 april trekt het online advertisingbureau (achttien medewerkers)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Redurban zal onder eigen naam en management blijven opereren. Etcetera (inclusief Redurban meer dan 75 medewerkers) vormt sinds 2003 de tweede bureaugroep van DDB in Nederland.
Etcetera zegt met de komst van Redurban nadrukkelijk in online te investeren om ‘vooraan te blijven staan op het gebied van vernieuwende en geïntegreerde communicatie’. Vanuit deze visie startte het bureau in 2000 al actiemarketingbureau Van Wanten Etcetera en richtte het in 2005 samen met DDB het databasemarketingbureau DataBay op.

related partner content for mobile comes here

Managing partner bij Etcetera Jan Knaap: ‘Het is belangrijk dat het gat tussen off- en online wordt gedicht, net als het gat tussen die paar procent die adverteerders nu aan internetbestedingen uitgeven en die 20 procent die de consument op internet besteedt. Dan kun je als bureau zelf meer in internet steken, maar omdat de online-arbeidsmarkt zo ontzettend krap is, moet je wel kopen om fors te kunnen groeien.’

Redurban en Etcetera werkten al langere tijd nauw samen op wederzijdse klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in