VWA wil schandpaal-functie promoten
De Voedsel en Waren autoriteit, VWA, broedt op een promotiecampagne om consumenten erop te wijzen dat ze inspectiegegevens kunnen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt EVMI. De cijfers op de website van VWA blijken enkele maanden na de start nog maar weinig te worden bekeken. Bekeken in oktober 1242 mensen per dag de data, in januari waren er nog maar 152 unieke bezoekers per dag. De VWA is niet geschrokken van die cijfers, zegt woordvoerder Coen Gelinck tegenover EVMI. Hij vermoedt dat de afgelopen maanden vooral zakelijk geïnteresseerden de site hebben geraadpleegd. Een campagne voor consumenten kan daar verandering in brengen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid