Overslaan en naar de inhoud gaan

Synovate neemt Interview-NSS over

Synovate, de marktonderzoekstak van de Aegis Group (o.a. Carat, Vizeum), heeft Interview-NSS overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interview-NSS telt 110 medewerkers. Het bedrijf heeft op verschillende terreinen een aantal specifieke producten en diensten ontwikkeld, waaronder de European Media & Marketing Survey (EMS), een uitgebreid Europees mediaonderzoek dat wordt uitgevoerd in 20 landen.

related partner content for mobile comes here

Het is de derde keer sinds 2002 dat Interview-NSS van eigenaar verandert. In 2002 werd SNT eigenaar, in 2005 volgde een management buy-out en nu dan de overname door Synovate. Volgens managing director Carlo Stokx van Interview-NSS was aansluiting bij een grote internationale speler noodzakelijk: ‘De markt consolideert vrij snel. Er zijn steeds grotere internationale klanten die met steeds grotere bureaus samenwerken. Daar moeten wij in mee.’

Volgens Stokx vullen beide bedrijven elkaar goed aan. ‘Synovate is sterk in fmcg en kwalitatief onderzoek, Interview-NSS is krachtiger in kwantitatief onderzoek.’ Interview-NSS en Synovate’s vestigingen zullen worden geïntegreerd en geleid door Stokx. Medio dit jaar verhuist men naar een nieuwe Amsterdamse locatie. Bij Synovate werken wereldwijd meer dan 5000 mensen, verspreid over 51 landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in